Verzending & retourneren
Wat is de levertijd?
Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een email met de bevestiging van jouw bestelling. We verzenden je bestelling altijd binnen 3 werkdagen, tenzij anders aangegeven. Zodra jouw bestelling ons verlaat, ontvang je een track-and-trace code in de door jou opgegeven email.
Thuis of PostNL afhaalpunt
je bestelling thuis of op een ander adres naar keuze laten bezorgen. Tevens heb je de mogelijkheid je bestelling te laten bezorgen op een afhaalpunt of je kunt kiezen voor een avondlevering. Zodra je pakket door de verzendpartij is verwerkt ontvang je van ons een e-mail met daarin de track-and-trace code. Vanaf dat moment kun je eenvoudig je zending volgen.
Bestelling buiten Nederland?
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze berekenen we automatisch tijdens het bestelproces.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Heb je je bestelling al geplaatst? Helaas kan ons systeem dan geen wijzigingen meer in orders aanbrengen. Controleer daarom altijd goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op en houd je bestelnummer en adres bij de hand.
Mijn pakket is (nog) niet bezorgd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je om de status van de zending te bekijken. Dit doe je met de track-and-trace code die je van ons hebt ontvangen. Helaas raakt er ook weleens wat kwijt bij verzendpartijen. Wij zullen hiervoor uiteraard altijd garant staan en zorgen dat het binnen de mogelijkheden passend opgelost gaat worden. Heb je hulp nodig of een vraag?
Bel ons of stuur een e-mail naar info@sensationalflowers.nl.
Retour sturen?
Voor retourneringen kijk op deze pagina voor alle informatie daarover.