Klantenservice

Klantenservice

Sensational Flowers en Fleurop bloemisten handelen uw bestelling met de grootste zorg af. Heeft u hierover vragen en/of opmerkingen, gebruik het onderstaande formulier, 
of bel 026 361 30 67

Ook suggesties en/of opmerkingen zijn van harte welkom. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Bestelling niet naar wens verlopen?

Het kan onverhoopt voorkomen dat (de zending van) uw bloemengroet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Gebruik onderstaande gegevens of formulier.

Geleverd product

Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan enigzins afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.

Bezorgmoment

Wat betreft het bezorgmoment geldt dat bij de bestelling voor 12.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorgtijdstip kunnen wij echter niet garanderen.

Garantie op kwaliteit

Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heeft u klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Uw klacht ontvangen wij graag binnen redelijk termijn.

Klacht doorgeven

U kunt uw klachtenbericht naar ons mailen, per brief sturen, doorbellen (zie onderstaande contact gegevens) of vul onderstaand formulier in.

Ordernummer bijvoegen

Om u goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om altijd het ordernummer van uw bestelling in uw bericht op te nemen/bij de hand te houden.

Reactietermijn

Sensational Flowers streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op uw (klachten)bericht

 

Contactgegevens Sensational Flowers

Nieuwe Kade 6
6827 AA Arnhem
T 026 361 30 67
F 026 361 05 73
I www.sensationalflowers.nl 
E info@sensationalflowers.nl

KvK 51714582
BTW-nr NL850139430B01
ING
IBAN: NL310008097410

 

 opmerking
 suggestie
 klacht
 vraag
 

Captcha Code

Klik op de afbeelding voor een andere captcha.